SERVEIS MUNICIPALS
TRÀMITS EN LÍNIA
AJUNTAMENT
EQUIPAMENTS
DEPARTAMENT D'ACCIÓ SOCIALENCENEM UNA ESPELMA Associació de Dones contra la Violència Familiar que porta per títol “Encenem una espelma”.Associació de Dones contra la Violència Familiar que porta per títol “Encenem una espelma”. L’Ajuntament de Moià ens hi hem adherit en la moció aprovada en el ple ordinari del dia 7 de juliol de 2011. Més informació (en pdf)
SERVEIS SOCIALS BÀSICS Servei bàsic d'atenció socialConsisteix en un conjunt d'accions professionals que tenen l'objectiu d'atendre les necessitats socials més immediates, generals i bàsiques de les persones, famílies i grups.
Atenció bàsica a les famíles, a la dona, a la gent gran, a la infància i a l'adolescència...Si necessiteu més informació podeu consultar el web de la Generalitat de Catalunya, al departament de Benestar Social. Servei local de teleassistènciaLa teleassistència és considerada un servei més de la cartera dels Serveis d'Atenció Domiliària. Es tracta d'un servei que garanteix la seguretat i dóna tranquil·litat i acompanyament a les persones que poden estar en situació de risc per factors dedat, de fragilitat o dependència, les 24 hores de dia i els 365 dies de l'any a través d'un terminal connectat a una central d'alarmes; d'aquesta forma, es pot evitar o, com a mínim, retardar una institucionalització. És un servei eminentment preventiu i de proximitat que ofereix a les persones amb dependència i als seus cuidadors un suport personal per continuar vivint en el seu entorn habitual. Possibilita que persones grans o discapacitades, que no requereixin d'atenció permanent i presencial de persones, tinguin la seguretat que davant situacions de crisi, caigudes, emergències sanitàries o de l'habitatge, puguin contactar de forma immediata amb el centre d'atenció. Servei d'atenció domiciliàriaEls serveis d'atenció domiciliària són un conjunt organitzat de recursos i accions adreçades a les persones que, per raó d'edat, dependència o discapacitat tenen limitada l'autonomia per realitzar les activitats bàsiques de la vida diària o requereixen atenció permanent i a distància.
Històric de notícies
EXPOSICIÓ CINEMA I PAU Del 4 al 9 d'octubre al vestíbul de l'Ajuntament exposició Cinema i Pau de la Fundació per la PAU Pàgina web de fundació per la Pau
|
||











