El Parc Prehistòric de les Coves del Toll, amb l’assessorament extern del tècnic Xavier Serrano de Sebastián, enginyer Tècnic Agrícola i del jardiner Gerad Fort López, ha fet un estudi de l’afectació d’aquest espai per l’eruga del boix (cydalima perpectalis), que ha determinat que tot i que l’afectació de moment és relativament baixa i molt concentrada en indrets concrets, procedeix a fer un tractament, control i seguiment.
Per això aquests dies si visiteu el Parc Prehistòric de les Coves del Toll, a més dels arqueòlegs excavant, veureu les trampes instal·lades estratègicament en diferents espais del Parc.
Estem convençuts que tothom les respectarà i d’aquesta manera podrem garantir una correcte execució d’aquestes tasques i un control d’aquesta eruga perquè seguim mantenint en bones condicions aquest esplèndid bosc de roure martinenc amb boix que conforme el Parc Prehistòric de les Coves del Toll i el seu entorn.
Last modified: 9 d'agost de 2019