Tal com es va comunicar prèviament, l’Ajuntament de Moià gestionarà la devolució de les entrades per als concerts de La Fúmiga + BCM, anul·lats per causes meteorològiques.
Recordem que el grup La Fúmiga tornarà a actuar el dia 16 d’agost en el marc de la Festa Major del 2025. Per tant, aquelles persones que vulguin conservar l’entrada per l’any vinent rebran, a principis del 2025, un codi que els permetrà obtenir de manera gratuïta l’entrada.
Per altra banda, a partir del dia 17 d’octubre del 2024, i fins al dia 7 de novembre (ambdós inclosos), s’obre el termini per demanar la devolució de l’import de les entrades del concert a totes les persones interessades.
Hi ha dues opcions disponibles:
– Entrades físiques: les persones que van comprar les entrades de forma presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, hauran de tornar a anar a l’OAC i omplir un formulari. En aquest formulari, s’haurà d’adjuntar el document imprès amb l’entrada/es i el document SEPA o de titularitat bancària del número de compte on es vol rebre la devolució. Cal també portar el DNI de la persona que va efectuar la compra.
– Entrades a través d’entrapolis.cat: cal omplir aquest formulari amb totes les dades que es demanen i adjuntar el document amb l’entrada/es comprades i el document SEPA o de titularitat bancària del número de compte des d’on es va fer el pagament. Totes les dades persones fan referència a la persona que va fer la compra.
Per qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb l’Ajuntament a través del correu persones@ajmoia.cat o bé al telèfon 93 830 00 00.
Last modified: 31 d'octubre de 2024