Oficina del consumidor

El programa OPIC (Oficina Provincial d'informació al consumidor) de la Diputació de Barcelona, al qual el vostre municipi està adherit, preveu la visita periòdica de l’Oficina Mòbil per a Reclamacions, consultes i informació sobre els drets dels consumidors i usuaris. 

Horaris i dies de visita de l'unitat mòbil d'informació al consumidor

Coronavirus: Espai de Diputació de Barcelona amb informació actualitzada i en revisió permanent

CORONAVIRUS: Espai amb informació de l’àmbit del consum relativa a l’estat d’alerta per la crisis de la COVID-19 actualitzada i en revisió permanent: https://www.diba.cat/web/consum/-/coronavirus-espai-amb-informacio-actualitzada-i-en-revisio-permanent

Atenció personalitzada i gratuïta amb tècnics de la Diputació de Barcelona. Informat sobre:

  • Telefonia
  • Etiquetatge i garanties
  • Comerç
  • Serveis post-venta
  • Compra-lloguer habitatge
  • Assegurances
  • Serveis bancaris
  • Viatges
  • Vehicles
  • Subministraments

A l’Oficina Mòbil els tècnics de la Diputació de Barcelona atendran als ciutadans en totes aquelles qüestions o dubtes relacionades amb l‘àmbit dels drets dels consumidors, etiquetatge, i garanties de productes, compra i lloguer d’habitatges, serveis bancaris, assegurances, compra-venda de vehicles , serveis post-venda, compres fora d’establiment, serveis turístics, etc.

Comments are closed.