Moià celebra diverses activitats durant la Setmana Santa:
- TRIDUUM DELS DOLORS. Església Parroquial. Dijous 7 d’abril a les 19h, divendres 8 d’abril a les 19h i dissabte 9 d’abril a les 20h.
- ELS ARMATS. Plaça Major. Dijous 14 d’abril a les 21.00h. Els Armats, amb les tradicionals evolucions: la Creu, el Quadre, el Tirabuixó, el Rellotge, la Cadena i l’Esgrima.
- PROCESSÓ DEL DIVENDRES SANT. Divendres 15 d’abril a les 21h. Amb sortida de l’Església parroquial. En acabar, els misteris quedaran exposats a la plaça Major. Com a cloenda s’interpretarà el Cant de les Agonies.
Organitzen: Armats de Moià, Congregació dels Dolors, Confraria de la Mare de Déu de la Tosca, Casa de Andalucía de Moià, Grup de Cantaires de Moià i Parròquia de Santa Maria de Moià. Col·labora: Ajuntament.

Last modified: 27 d'abril de 2022