Diumenge 29 de gener tindran lloc els Tres Tombs pels diferents carrers de Moià, durant tot el matí.
A les 13.00h, en la benedicció del 3r Tomb, s’interpretarà el Ball del Contrapàs davant l’Església parroquial. Després de l’arribada dels administradors i la bandera del gremi a la plaça Major.
Podeu consultar el programa dels Tres Tombs aquí
AFECTACIONS DE TRÀNSIT AMB MOTIU DE LA CELEBRACIÓ DE LA FESTA DELS TRES TOMBS
Diumenge, 29 de gener de 2023 a causa de la celebració de la Festa dels Tres Tombs hi haurà restriccions d’estacionament i quedaran tallats al trànsit rodat els carrers que s’indiquen al plànol adjunt, entre les 9:00 i les 15:00h.
Els vehicles que s’hagin de dirigir cap a L’Estany per la Ctra. C-59 s’hauran de desviar per l’Avinguda de la Pau, Avinguda de l’Arbre Fruiter, Ronda de les Illes i carrer Joaquim Sala. Els vehicles procedents de L’Estany hauran de seguir el mateix itinerari en sentit invers. Totes les afectacions del trànsit, desviaments i prohibicions d’estacionament estaran degudament senyalitzades.
Disculpeu les molèsties.


Last modified: 27 de gener de 2023