L’Ajuntament de Moià ofereix amb el suport de la Diputació de Barcelona la xerrada “Em fa pànic la secundària” a càrrec de Joan Carles Folia, mestre, coach i comunicador. Es farà via telemàtica per Zoom el dijous 5 de maig a les 19.00h. Està adreçada a les famílies amb fills/es de 10 a 12 anys.
Inscripcions a persones@moia.cat (indicant el nom i cognoms, edat del vostre fill i un correu electrònic) i us farem arribar l’enllaç de connexió.
Joan Carles Folia: “Segurament el pas de la primària a la secundària és un primer moment de canvi important per als joves que han d’anar assumint, amb l’acompanyament de les seves famílies, les incerteses de la trajectòria vital. A més aquesta etapa coincideix en una entrada a l’adolescència a on es produeix un nou naixement dels joves i una re-inicialització del cervell, amb poda neuronal i explosió hormonal que fa que es visquin els esdeveniments amb més intensitat. Anem a preparar als nostres joves per assumir allò que el món els anirà portant, el canvi de primària a secundària és una primer affaire que cal superar amb tranquil·litat”.


Last modified: 9 de maig de 2022