En marxa les obres de millora del col·lector de la Ronda del Saiol

20 de juliol de 2026

Fa uns dies es van iniciar les obres de millora del col·lector de la Ronda del Saiol, una actuació que consisteix en la instal·lació d’una nova canonada que permetrà augmentar la capacitat de desguàs de la xarxa de clavegueram durant els episodis de pluja.

L’objectiu d’aquesta actuació és evitar que, quan es produeixen precipitacions intenses, l’aigua no pugui circular correctament i acabi sortint pels pous de registre o provocant afectacions als habitatges de la Ronda del Saiol.

Les obres, amb una durada prevista de dues setmanes, s’estan desenvolupant en uns terrenys municipals adjacents a la via pública, fet que permet minimitzar les afectacions al trànsit.

L’actuació té un cost de 20.801,11 €, compta amb la col·laboració de la Companyia d’Aigües de Moià i està finançada íntegrament per la Diputació de Barcelona mitjançant una subvenció destinada a la millora dels punts d’abocament al medi de les xarxes de sanejament.

 

Last modified: 20 de juliol de 2026

Comments are closed.